A Very Sweet Thanksgiving Treat from The Morris Family

“do not spoil what you have by desiring what you have not; 
remember that what you now have was once 
among the things you only hoped for.” 
epicurious 



This year Caleb and I just... are especially grateful.  My mom's cancer number when from 54 to ZERO.  We are married.  Our wedding was thrilling and we have never felt so loved.  We both have great jobs that we love.  My family moved home.  We have a HUGE and beautiful apartment.  We are finding our way as our own little family.  We're coaching together with my dad.  We have incredible friends and family all over the country and world.  We eat well.   And we wanted to share our favorite Thanksgiving Treat this year... don't be turned-off by the ingredients.  I promise it's really really good ;)
-
Yup.  As this current school year comes to an end, and pools open and summer vacation starts, we're going to introduce a little person to its life and we are going to be its parents (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).  We are crazy-wicked-thrilled to know, have and love this new baby, gift and friend.  We need you, sweet child, and know that your life already has and will continue to change us forever.  We love to love you and can't stand this wait ;)  We're dying to look at your eyes, make fun of your noises and hold you while you laugh and cry.  Now I'm going to cry.  (Don't worry... I do that a lot now.  It's one of your many "special blessings" to my body ;) haha)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I've tried to imagine for decades what it will be like to be a wife and mama.  This year I'm especially grateful for being able to experience what was once "something I only hoped for."

Happy Thanksgiving!

Comments

  1. the heartbeat at the end...oh my goodness! So so excited for you & Caleb! I'm sure you'll be wonderful, amazing, "the-coolest-ever" parents! :)

    ReplyDelete
  2. So many congratulations!!! Could not be happier for you guys :)

    ReplyDelete
  3. Congratulations! I'm so incredibly happy for you both! :) may God bless the beautiful little baby growing. :)

    ReplyDelete
  4. Yaaaaaay!!! SOOO happy for you and Caleb :D :D.

    ReplyDelete
  5. ohhhh myy goshhh!!! I'm so excited! yay. Congrats and I'm so happy for you and Caleb! :D

    ReplyDelete
  6. oh my goodness. so incredibly excited for you!!!!
    also, I recognized the music from Quelqu'un m'a dit.
    also, june 6 is my birthday. so...
    <3
    simi

    ReplyDelete
  7. YAY YAY YAY YAY

    Babies are just the best thing, so excited for you and Caleb!! A very sweet Thanksgiving indeed!

    ReplyDelete
  8. YAY, this kinda made my day, cause it means they will be a baby Morris :)

    ReplyDelete
  9. Tearing up so much right now. Is it possible to feel so much joy for someone I haven't met (YET) in real life?? yes. A thousand times yes. :). Oh MY MY MY MY MY so happy for you and Caleb. I can only offer all of my teary, shrieking, freaking out, happy-dancing, grateful, joy to you and Caleb via the internet as best as I can, but it will have to do. congrats to the MORRIS'. :) :) :)

    ReplyDelete
  10. All I can say is this: :D :D :D :D :D :D :D

    The biggest, best, loveliest, heartfelt congratulations to you and Caleb!!!

    ReplyDelete
  11. I just can't wait.

    ReplyDelete
  12. so exciting! congratulations :)

    ReplyDelete
  13. Sooo excited for you!!! Congratulations!!

    ReplyDelete
  14. How wonderful! I'm so stoked for you!

    ReplyDelete
  15. oh my goodness! this is so exciting! congrats, kristen and caleb!!! =)

    ReplyDelete
  16. Congratulations! I'm due with my first in June too :-)

    ReplyDelete
  17. WHAT?!? Hah. Jay-Kay

    ReplyDelete
  18. francine24.11.12

    holy moly! congrats to both of y'all!! major blessings to you as you walk through this exciting adventure!!

    ReplyDelete
  19. Anonymous24.11.12

    Congratulations!

    ReplyDelete
  20. you're going to be a great mama and Caleb will be an awesome dad! :)

    ReplyDelete
  21. congrats to you and Caleb!! Have a great vacation!!

    -Carli

    ReplyDelete
  22. AHHHH! so so so so happy for y'all! congrats!

    ReplyDelete
  23. Anonymous25.11.12

    Oh my goodness. When Ellie told me we started screamiinggg!!! :DDDD So happy for you two. :)

    ReplyDelete
  24. Anonymous25.11.12

    - eliza berry

    ReplyDelete
  25. Congratulations! This is so exciting!
    Wooohooooo!

    ReplyDelete
  26. Ohh, I am so happy for you both :)

    ReplyDelete
  27. I'm so excited for you! Congratulations on this exciting time! I can't wait to see pictures of your clementine and future family of three :)

    ReplyDelete
  28. Ohhh my goodness I am so happy for you guys right now. A huuuge congratulations to you and Caleb and know that I am extra ever so very excited to share in your excitement & pray for you & follow along in your always-beautifully-documented story! :D yay!

    ReplyDelete
  29. Eeeep!!! Congratulations you two :o) You're going to be the best parents.

    ReplyDelete
  30. Ahhhh yeah!!!!! Congratulations!!!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Oh, you've made my day! Thank you for the thoughts and words!

Popular Posts